Tok “skeiv” tatovering til Skeive Dager.

I helgen så hadde Tigr Tattoo Sandvika tilbud på et utvalg skeive tatoveringer i anledning Pride!

(Skrev forøvrig om dette på fredag. Shoutout til deg som hadde lest og dukket opp samtidig som meg.)

Jeg var ikke helt i form men det skulle ikke stoppe denne jenta. William fra jobb var med og skulle ha sin aller første tatovering. Da er det helt lov å være litt nervøs! ^.^

Jeg elsker å ta tatovering, ja det gjør vondt, og ja, kroppen min pleier å blø en del av det, men det føles også godt. Resultatet blir kjempefint og enda finere etter det har leget.

Jeg skal helt ærlig innrømme at hver gang jeg tar tatovering så føles det som om jeg tar litt av kroppen min tilbake fra samfunnets kontroll over den. Samfunnet “eide” min kropp i over 20 år, dikterte hvordan jeg skulle se ut og hva jeg kunne gjøre med den. Jeg var så redd for å bryte med det jeg fikk beskjed om at jeg var, så å gjøre med min kropp som jeg selv vil, føles bra. Altså, hormoner var det som reduserte min personlige dysfori, men klær, piercing, hår, sminke og blekk er det som gjør meg til meg. Det som viser min identitet og kropp, utover det hormonelle/biologiske, slik jeg vil ha den.

Tina var kjempeflink og jeg er dødsfornøyd med hva vi fikk til. Den ble unik fordi vi mikset opp to av tatoveringene og lagde noe helt spesielt av det og gjett om jeg er fornøyd. Det var sånn passe vondt, gjort en del værre av at formen ikke var på topp tenker jeg, men helt overlevbart. Man skal jo lide for skjønnheten. Sommerfugl, hjerte og rose har jo sine meninger, samt at fargene i sommerfuglen er transfargene, så her er det symbolikk for alle pengene(bokstavelig talt).

William sin ble også kjempefin. #stud

Avsluttende shoutout til folk jeg ventet med, folk som kjente meg igjen av forskjellige grunner og andre kjente!

Fikk høre at det var kjempemange som hadde kommet og tatt “skeiv” tatovering, og det er kjempebra! Det er viktig at når folk gjør ekstra oppmerksomhet på mokki/lhbt-gruppen, så benytter vi oss av det så mye vi kan. Da vil tilbudene fortsette å komme og bli flere!

6 kommentarer
    1. Julie Emilia: Weeeyyy! Det er deg jo! <3 Haha, så bra at du ble fornøyd! Uff, skjønner ikke hvordan du orka ribbsa ass :-p Men nå har jo jeg issues med ribbein og da zD

      Takk, utrolig kult at du stakk innom 😀 (må gjerne finne meg på face også altså)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg