Jeg fikk svar av Vegge i Aftenposten!

Igår fikk jeg svar fra Vally Vegge i Aftenposten!!!!

Og for et svar det var! Hu tror jeg vil “bli” mann, og at jeg ble definert kvinne ved fødsel. Så mye for å Google liksom. Hele svaret hennes kan dere lese Her , kommenter som bare rakker’n:

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Vally-Vegge-skriver-Bruce-Jenner-blir-aldri-kvinne-Han-er-en-kjonnsskifteillusjon-og-en-utstillingsdukke-8061576.html

Av mer fornuftige ting så kan jeg melde at vi har vært på 4-års kontroll med Aurora. Hun var kjempeflink og fikk to premier også! *stolt*

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg