Kommentarfelt, bare dritt eller litt morsomt også?

Så gårsdagen ble litt av en milepæl for meg. Mitt første innlegg i Aftenposten! Det var kjempegøy, og mot bedre viten har jeg fulgt en smule med på kommentarfeltet. Det første jeg oppdaget var at det var ganske store forskjeller mellom nettsidens kommentarfelt og det på aftenspostens side på Facebook. Den største forskjellen var kommentarenes holdning til trans, på nettsiden så var det ganske negativt(men svært få), mens på Facebook var det stikk motsatt. Mange gode, fine kommentarer, og en del av de som skrev negativt fikk virkelig høre det!

Selv klarte jeg ikke dy meg fra å svare på noen av de mer artige kommentarene:

Dette er den mest debatterte kommentaren, og det er stort sett fylt med folk som forteller den som først kommenterte om hvor feil kommentaren var. Faith in humanity restored:

Jeg lover, det er sjeldent jeg er i kommentarfelt, men jeg ble tagget og det er så mye fint(og noe rart).

For et år siden var kommentarfeltene mye værre på temaer som trans og homo, men dette, dette var ikke så ille!

1 kommentar
    1. Åhh, haha, vet aldri om jeg skal le eller grine på sånne kommentarer. Noen folk er så idiotiske, men det blir nesten litt komisk liksom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg