Me ferdas mot vest! For at feira 17.Mai!

Idag reiser vi til Flekkefjord igjen!

Vi skal feire 17.Mai hos familien til Ina og vi gleder oss veldig masse! Ina og Aurora har fått kjøpt sine antrekk men mitt uteblir, ergo, jeg må på hastejakt. Business as usual.

Utfordringen idag er at jeg faktisk er syk. Måtte gå hjem fra jobb i går og slet dårlig med å pakke…

Håper alle får en flott fridag idag og fortell meg gjerne hva du skal til 17.Mai.

(Forresten, innlegget mitt om å være Ung, Lesbisk, Transkjønnet Kvinne Med Barn ble forøvrig delt av Blogg.no på facebook! Hvor kult er ikke det??)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg