Heeeeelg!!!

Denne helgen er Aurora hos eksen og programmet er som vanlig fullt. Ikveld skal min bedre halvdel og jeg spise en fin middag og lage kaos på en fiktiv verden som heter Pandora! Så ja, vi skal spille.

Denne helgen har også Skeiv Ungdoms landsmøte, og på middagen på lørdag så er jeg invitert til å delta. Det skal bli hyggelig å se alle sammen igjen, så det gleder jeg meg veldig til.

Søndag har jeg også planer med fruen, før vi henter Aurora da riktignok.

Hvis du ønsker actionkomedie så sjekk ut bølletraileren for filmen min på youtube, og del den gjerne! 😀

“The Cistem”, neste store filmen med transtema!

Hva skal du i helga a?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg