50 spørsmål.

Jeg ble forespurt for en tid tilbake å gjøre dette, så jeg søkte de opp og fant to forskjellige typer. Dette er da utgaven dere får :-p

1. Hvor gammel er du om fem år?

32, ugh..

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? Meg selv, men Aurora etterpå.

3. Hvor høy er du? 175cm, helt ok men skulle gjerne vært lavere.

4. Hvilken film så du sist? Scott Pilgrim VS. The World

5. Hvem ringte du sist? Auroras andre mamma.

6. Hvem ringte deg sist? Reidar, journalisten til BLIKK.

7. Hva stod det på den siste smsen du fikk? Elsker deg <3

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms? Sms, er bedre for sjela og man kan svare når det passer.

9. Hva er ditt favorittsted?

Ved eller på havet. Der er det ro, frisk luft og det er godt for helsa.

10. Hvilket sted foretrekker du minst?

Steder som kryr av stressede folk. Svette busser eller andre steder.

11. Når så du moren din sist?

Lenge siden.

12. Hvilken øyefarge har du?

Blandet, grønnbrune.

13. Hvilken julesang er din favoritt?

Fairytale of New York av The Pogues

14. Er foreldrene dine gift eller skilt?

Skilt

15. Når våknet du i dag? Jeg har barn, så tidlig.

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år?

Gift, kanskje et barn til, fet amerikaner i oppkjørselen, litt mer kjent enn nå, kanskje gitt ut bok.

17. Hva skremte deg om natten som barn? Zombies

18. Hvilket youtube-klipp var det siste som fikk deg til å le? Against Me på What’s in my bag?

19. Hva er din beste egenskap?

At folk har tillit til meg. Jeg får vite hemmeligheter uoppfordret og har aldri lettet på sløret.

20. Hva er din verste egenskap?

Jeg er litt kjapp iblandt, så jeg kan tro jeg vet hva den andre mener bli hissig uten grunn. Eventuelt min egen kjepphøyhet.

21. Sover du med eller uten klær om natten? Truse og topp.

22. Hvor mange puter har du i sengen? To til tre.

24. Hva er det rareste du har spist?

Flyvefisk? Blekksprut? Dill? Helt ærlig så husker jeg ikke fordi jeg har spist over hele verden.

24. Har du stasjonær eller bærbar data?

Stasjonær og ipad

25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? Skooo! <3

26. Hva hører du på akkurat nå? Game of Thrones.

27. Hvilken iskrem er din favoritt? Snickers is

28. Hvilken dessert er din favoritt? Creme Brulee eller Profiteroles.

29. Den største premien du har vunnet?

Et juniourgolfsett, et par fine dekketallerkner, en stor Pikachu. Ray Ban solbriller. Spørs hvordan man ser det. Pikachu var ganske badass.

Jeg vinner sjeldent noe :-p

30. Liker du kaffe? Nja, det går ned.

31. Hva drikker du helst til frokost? Eple- eller blåbærjuice

32. Hvem var din favorittlærer på videregående? Norsklæreren eller avansert engelsk læreren min. Begge skeive artig nok.

33. Kan du spille poker? Jepp, er helt kurant.

34. Hva har du spist i dag? Noen nøtter og en brødskive med rekesalat.

35. Nevn to historiske personer som interesserer deg?

Martha P. Johnson/Sylvia Rivera og Kim Friele.

36. Hvilken radiostasjonen var den siste du hørte på? Radio Rock og P3.

37. Vil du ha barn? Har et, vil gjerne ha fler når jeg er klar. 🙂

38. Kan du noen andre språk enn norsk? Flytende engelsk, litt tysk, noen fraser rundtomkring på andre språk.

39. Sover du på en spesiell side? Nei, men ryggen mot midten av senga.

40. Foretrekker du havet eller basseng?

Havet, til tross for at det er kaldt og fullt av skummelhet.

41. Hva bruker du helst penger på?

Klær, god mat og meg selv.

42. Eier du dyrebare smykker?

Kun de jeg fikk av kjæresten min.

43. Hva er ditt favorittprogram på tv?

Serieavhengig. Walking Dead, Stargate, Firefly, GoT, Zombieland, Last Week with John Stewart.

44. Hva skal du gjøre i helgen?

Kose meg med dama og kino tenker jeg. Har noen avtaler som må ordnes.

45. Kan du stå på slalom? Ja, har stått fra jeg var liten, men lenge siden nå.

46. Hvordan imponerer man deg?

Ved å stå for sine verdier, når de ikke er idiotiske som ser ned på andre mennesker. Rå styrke. Overkomme sine egne demoner.

47. Hva slags ringelyd har du på telefonen? Den heter visst Sherwood-skogen.

48. Si en ting leserne dine antagelig ikke vet om deg.

Før var jeg ma….nei, den delen er vel ganske innlysende.

Jeg har spilt Norgesmesterskapet i golf.

49. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? Korken til en Cola Zero

50. Er du sosial?

Ja, jeg trives veldig dårlig alene. Å komme ut kan ha gjort meg litt sosialt awkward med tanke på innledende sosiale kodekser, altså når man møtes, men foruten det så ja.

Håper dette gav litt mer innsikt i det mysteriet som er meg(lol). Ellers er det bare å spørre om dere lurer på noe.

4 kommentarer
    1. Veldig godt svart 🙂
      Ønsker deg en riktig fin dag videre og kos deg med det du skal i dag.
      Stikk gjerne innom bloggen min om du har tid og mulighet.
      Blogger om det og være mamma og det og ha ett barn som ikke bor hos oss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg