Lesbe på kjøkkenet!

(Hva mener du at det ikke er dette kokker har på seg når de lager mat?)

Igår var en deilig dag! Aurora hadde avsluttet påsken med å være syk i magen sin så derfor ble det karantenedag igår, til tross for at hun egentlig var frisk. Det betydde hjemmekos med mamma!

Siden karantenedag er megabæsj så valgte jeg å lage ordentlig digg middag!

(Må ha litt hjelp når det kommer til det vanskelige.)

Jeg fant frem vår fineste lammekjøtt og la det til tining(ord jeg ikke har sagt ever before grunnet økonomi).

Så dro ‘Rorus og jeg på butikken. Jeg har bestemt meg for at hu skal lære å sykle fortest mulig og derfor må vi trene! Vi kjøpte inn litt grønnsaker og fylte på med hvitløk. Jeg sier “fylte på” fordi jeg bruker en shitload med hvitløk, det er så nam!

(Her snakker vi digg middag!)

En kjapp mekking av middag senere så var det middag, og det var herlig!

Lam er blandt det bedre kjøttet som finnes og det er så digg når vi har anledning til å lage det.

Hva pleier du å lage når du skal kose deg litt ekstra?

11 kommentarer

Siste innlegg