En uke som gjesteposter hos Snakkis!

Imorgen begynner en hel uke med gjesteblogging hos Snakkis, en diskusjonsgruppe på Fscebook. Dette er en gruppe som setter fokus på temaer gjestepostere(i dette tilfellet meg) skriver om. Temaene dreier seg rundt feministiske problemstillinger, typ vold i forhold eller da trans i dette tilfellet.

Jeg skal skrive syv innlegg, om reisen fra mann til kvinne. Her vil jeg levere ganske mye intim og personlig informasjon samt forsøke å oppfordre til debatt. Jeg anbefaler deg å joine gruppa, det har du godt av!

Trykk HER for å komme til gruppa!

Eventuelt bare søk på Snakkis og join!

(Min blogg vil fortsatt være like aktiv som vanlig, så ingen må få hjerteinfarkt altså!)

…lol…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg