Shit Cisfolk Sier 2; Enda Mer Shit!

 

Som noen kanskje husker hadde jeg en video tidligere, om shit cisfolk sier til transfolk. Cisfolk er altså de som er fornøyde med kjønnet de ble angitt ved fødsel)
(Den kan du forøvrig se HER )

Nå kan jeg gladelig melde at den har fått en oppfølger!

Shit Cisfolk Sier 2; Enda Mer Shit!

Som om dritten vi hørte i 1’eren ikke var nok, så får vi nå høre enda mer av hva diverse folk lirer av seg til de som er trans.

Enjoy, og kommenter gjerne hva du synes, eller om du får høre noe av det samme!

 

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=”

 

 #youtube #video #film #cisfolk #transfolk #transperson #transpersoner #trans #Comingoutchristine #hatprat #hatespeech

8 kommentarer
    1. Enkelte cisfolk, altså… Har ikke hørt mange av dem selv siden jeg ikke har et binært kjønn (genderfluid, woho!) men “det er biologi”-argumentet må være noe av det mest irriterende som finnes (det, og “det finnes kun to kjønn”) Sorry, måtte bare klage litt :p

    2. Meg :): #nonbinaryissues uten tvil! Fullt lov å klage på det! “Det finnes kun to kjønn” hører jeg iblandt når jeg snakker om kjønnsmangfold. Da er man bra ignorant ass!
      (Alltid lov å klage litt <3)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg