En etterlengtet hårklipp med latterlige bilder.

Idag ventet en noe etterlengtet tur til frisøren. Litt som når bilen har gått uten sjekk alt for lenge og du vet at neste gang du har den på verksted blir det svindyrt.

Så jeg lot frisøren sette igang sine ritualer for å gjenopplive håret. Dette innebar en beskyttende kappe man har på feil vei, og en krage som gav meg assosiasjoner til presteskap.

Dessverre så er jeg litt paranoid, og redd for at C.I.A. eller Illuminati skal kunne lese tankene mine, men det løste seg heldigvis. Hun var tilogmed såpass ålreit at hun tok alufolie imellom diverse steder i håret, så da var jeg godt sikret!

For å virkelig sørge for at ingen kunne lese tankene mine, gikk vi for total overkill av alufolien! I tillegg til at vi satt frem maskinen som blokkerer innkommende og utgående hjernesignaler!

Jeg testet dette ved å dra en E.T., men det virket ikke å ringe hjem. Endelig var jeg trygg!

Når vi fjernet beskyttelsen sørget jeg for å avlede oppmerksomheten til Illuminati ved å dra referanser fra populærkulturen. Her i en klassisk Draco Malfoy bit:

Da vi var ferdig vendte jeg hjem igjen, noen kroner lettere, for her er det helt trygt fra alle hjernesignaler i hvilken som helst retning!

Klipp, farge, kur osv er jeg dødsfornøyd med, herregud så deilig håret litt kjennes nå!

Hva synes du forøvrig? Ble det bra?

10 kommentarer

Siste innlegg