Hat og jævelskap i kommentarfelt.

Det hender jo iblandt at jeg får negative, ufine og iblandt stygge kommentarer, og det har blitt et merkverdig innslag i hverdagen for min del. Mest fordi jeg forstår ikke hvorfor de skriver som de gjør.

(Har jeg større pupper og du er sjalu? Er det grunnen? Gjør det vondt at en du ser på som mann har større tits med skikkelig sprett i seg enda?)

(Du har det tydeligvis vondt, vil du ha en klem?)

Noen mennesker trenger å dra ned andre for å løfte seg selv. Det finner jeg veldig trist, hvor lite har man i livet sitt når man trenger å gjøre det? Hva gikk feil i som gjør at man har samvittighet til å kommentere stygt om andres kropper?

Og det jeg virkelig ikke forstår, hvor kommer denne fascinasjonen for kroppen min fra? Pupp this, kuk that, i all verden liksom? Er dette en sånn greie som kommer fra deres egen usikkerhet rundt seksualitet og kjønnsidentitet og derfor må projisere selvhatet over på andre?

9 kommentarer

Siste innlegg