Bursdagskos og “jobb”!

Dagen i dag har vært superchill sålangt!

Først gave på senga, så levere Aurora i barnehagen før jeg ordnet meg noe sushi.

(Because artsy fartsy)

(Når bursdagsgaven din matcher blekket ditt!

Så var det intervju og filming til en fokumentar av to studenter(som jeg kjenner fra gamle dager).

Det var ganske kult og vi var nedom Sandvika Storsenter en tur. Er alltid gøy å jobbe med studenter siden det er litt mer jobb enn de som har gjort det tusen ganger før(og man får ofte komme med innspill selv).

Nå skal jeg straks hente Aurora i barnehagen og så blir det middag hos bestemor med familien. Ina og Aurora har bakt kake og muffins, omnomnom. Gleder meg

Håper dere har det fint på bursdagen min!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg