ConTransulations!! Imorgen er det bursdag!

Imorgen er det bursdagen min!

Da fyller jeg hele 22 år!

(Egentlig 27 men hysj!)

(Ekke 27 tenk! Er 22! Bare se på meg!)

Idag fikk jeg blomster fra Ina, som en førbursdagsgave!! ^.^

Vi feirer litt på morningen før jobb og barnehage, så blir det bursdagspartai hos min bestemor i Sandvika. Aurora og Ina skal bake kake ikveld, og gaven fra Ina har kommet i posten. Jeg lurer så sjukt på hva det kan være. Jeg er ikke akkurat kjent for å være den beste, eller mest tålmodige, når det gjelder gaver.

Hun har allerede proklamert at jeg kommer til å bli drithæppi og “lage rare lyder”. Nei, ikke sånne rare lyder, skittent sinn! Men visstnok lager jeg rare lyder når jeg blir superglad av å få ting…-.-“

Hva tror du det kan være i gaven?

(Hva søren er det i esken?)

Hvis du vil ønske meg grattis med dagen så kommenter med “ConTransulations!”

6 kommentarer

Siste innlegg