En familiesøndag etter boka.

Dette var definisjonen på en avslappende søndag, helt til Ina og jeg bestemte oss for å lette på ræva…-.-“

(Sånn hadde jeg tenkt til å tilbringe dagen. Slik det ikke…)

Vi begynte dagen med familiefrokost siden Ina var her, med egg, litt bacon og rundstykker. Idag er det ingen sminke-dag så da blir det heller ingen selfies. Huden skal få total hvile idag selv om det skaper enormt mye dysfori hos meg selv.

Etter frokost spiltr Aurora og jeg litt tellespill og til lunsj var det grønnsaker og dip! Det er superdigg og anbefales!

(Lønsj!)

Så lå vi på sofaen en stund før jeg klarte å være så dust og foreslå at vi kanskje ikke skulle prøve litt yoga.. Så det gjorde vi, en kjapp 20 minutters økt før vi var ferdig og jeg trente et kvarter ekstra på armer og mage.

Det var mildt sagt uvandt å trene igjen. Både digg og direkte jævlig, mest jævlig. :-p

Men nå står jeg og lager middag til oss. Idag blir det bakt potet, masse grønnsaker(deriblandt sopp<3) og oksekjøtt.

Etter det blir det dessert med pudding og vaniljesaus!

Fordi på søndager skal man kose seg litt ekstra!

(Poteter i alufolie allerede i ovnen!)

Pleier du å lage digg mat på søndagen med familiefrokost, skikkelig middag og dessert? Eller kjører du standard grandis med pottitgull etterpå?

God søndag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg