Sminkeworkshop for transpersoner!

I kveld blir en utrolig hyggelig kveld! For de som husker dette innlegget så er det makeupworkshop ikveld!

Jeg har gledet meg til dette en stund, siden jeg aldri har vært på noe slikt før.

Før:

Etter:

(Vil tørre å påstå at det har blitt litt bedre.)

I tillegg, dette er første gangen jeg skal få tips om sminke av andre, så det kan hende jeg faktisk lærer noe! (Oh Yes!)

Jeg tror ikke at jeg er spesielt dårlig med sminke, men det er alltid mer å lære!! ^.^

Hvem vet, kanskje jeg imorgen har en helt ny sminkestil?

Sminker du deg btw? Og hvilken “stil” isåfall?

13 kommentarer
    1. Jeg syns du sminker deg utrolig bra jeg!
      Jeg vil ikke si jeg har noen spesiell “stil” når det kommer til sminke. Det går i at jeg legger foundation, tar på pudder og mascara. Jeg har prøvd meg på å fikse på øyenbrynene med en slik øyenbrynsblyant, men er ganske forsiktig med det. Er veldig “guttete” av meg, så foretrekker egentlig å ikke bruke sminke. Men de gangene jeg gjør det så føler jeg meg så mye bedre og mer våken. Selvtilliten øker på en måte litt. Må mye øving til før det sitter bra da, men. Sliter veldig med at det finnes lite foundation i min hudfarge. Det lyseste er som regel for mørkt for meg, og da ender jeg opp med å måtte ta på veldig lite foundation. Aner ikke hvor jeg kan skaffe meg en lysere. Eneste plassen jeg kjøper sminke er på VITA, hvor de har et relativt greit utvalg. Rop ut om du vet om noen plasser som har lys foundation.

    2. Janne Christine Østby: høres ut som rutina jeg har på lazy dayz faktisk. Foruten at jeg er psycho når det kommer til bryna :-p

      Jeg har akkurat samme problemet som deg egentlig… Sminke er ikke beregnet på folk med mørk hud, og ikke de med Snøhvit hud heller…-.-” Bruker gjerne clinique sin “superbalanced” foundation i lyseste tone. Den har bra dekkevne noe som hjelper mot dysforien jeg får fra ansiktshår som stort sett ikke finnes lengre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg