Fantastiske bilder fra Kvinnedagen!

Da var marsjering over og vi var hjemme etter en lang dag med utrolig masse moro!

Det begynte med en frokost hos noen venner, der var det utrolig mange folk! Dette digget selvfølgelig Aurora og benyttet enhver mulighet til å få oppmerksomhet.

(Familieselfie!)

(Benjamin fra “Se Oss” er et naturtalent med barn!)

(Yes we can! Eller vent litt..)

Så bar det ut for å høre kor, appeller og sang, før marsjeringen begynte.

På dette tidspunktet måtte Aurora faktisk sove, så det måtte vi gå glipp av.

(Fineste bildet Ina har tatt av Aurora og meg! Takk babe <3)

Men det gikk greit, for etter marsjeringen var jeg uansett var invitert av Skeiv Ungdom til å komme og lese mitt tidligere blogginnlegg “Brev Til Meg Selv Da Jeg Fortsatt Var Mann”.

Jeg synes det gikk bra og var kjempegøy! ^.^

(En blogger som leser fra bloggen sin, er hakket under en forfatter som leser fra boken sin.)

(Aurora klappet selvfølgelig for mammaen sin!)

Etter meg så ble det snakket fra ekspertgruppen som jobber med tilbudet for transpersoner.

Og leder i Skeiv Ungdom avsluttet med å fortelle om hvor foten deres har trykket når det gjelder ekspertgruppen. Utsiktene for ekspertrapporten lover utrolig bra, og jeg har fingre, ben og imaginære eggstokker krysset for de beste nyheter tenkelig!

Takk til Skeiv Ungdom for å ha vært en tungvekter når det gjelder å få trans som hovedparole. Takk til alle som var med å gi meg og min familie en fantastisk 8.Mars fra frokost til vi dro.

Takk til alle som marsjerte!

Takk til Ina for å ha vært en bauta for meg å lene meg på idag, til tross for at vi begge var sjuke.

Takk for meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg