Photoshoot og ferie!

(Får håpe jeg poserer bedre enn dette :-p)

Idag skal visstnok Aurora og jeg ut og bli knipset noen bilder av. (Tror i hovedsak det er meg som skal foran linsa men). Var visst en fotograf som var ute etter transkvinner(sounds kinky!) og da ble jeg visst namedroppa. Livet som token trans woman fortsetter, men i dette tilfellet går det helt fint. I tillegg så pleier jeg sjeldent å like hvordan bildene blir når det ikke er jeg selv som tar eller jeg kan instruere dama. Så nå får vi håpe det blir andre boller :-p

I andre nyheter så drar vi snart på ferie alle sammen. Ja, altså, kanskje ikke dere som leser da, dere får ikke være med! Vi skal til mora til Ina på andre siden av landet. Drar torsdag kveld og er hjemme igjen på tirsdag. Så om det skorter litt på innleggene så er det bare derfor. Men skal nok se om jeg ikke får til å dokumentere turen gitt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg