Kroppskunst mot barnekreft!

I går var Valentines Day, men mye viktigere enn det, det var også den internasjonale barnekreftsdagen!

I den anledning arrangerer mange tatovørstudioer “Kroppskunst Mot Barnekreft”, et kjempeflott arrangement til inntekt for saken.

Hver av studioene har sine egne motiver, de betaler man 500,- for og alle pengene går til Barnekreftforeningen!

Hvis man ønsker at tattisen skal bety noe så er det uten tvil en god sak å gi til!

Jeg donerte, til Tina hos Tigr Tattoo i Sandvika. Jeg tok fordi jeg kan ikke se for meg at Aurora(datteren min) skulle fått kreft, og hvis hun først skulle fått det så vil jeg vite at hennes sjangser er de beste! Senere tar jeg nok fødselsdatoen hennes ved tattisen, men først skal denne leges <3

2 kommentarer
    1. Ikke for å pirke, men den internasjonale barnekreftdagen er idag 😉
      Sitat fra barnekreftforeningen sin nettside “Den 15. februar markerer vi den Internasjonale Barnekreftdagen.”
      Men så utrolig fin den du tok var! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg