Har blitt mamma på heltid.

Liten oppdatering om hva som har foregått i det siste.

For det første, jeg har det veldig bra om dagen, kjæreste og barn har det bra og økonomien blir sakte bedre. Mer kan man ikke be om!

(Look at all that happy!)
For det andre, så er jeg nå mamma på heltid nå. Aurora er hos den andre mammaen sin annenhver helg og det er veldig bra. Denne endringen er helt udramatisk forøvrig, så ingen sitter og lar fantasien løpe løpsk.

(Fra Auroras første gang på ski.
For det tredje, jeg har trukket meg ut av Skeiv Ungdom, dette i hovedsak fordi jeg har ikke nok tid når jeg har datteren min på fulltid. Dette betyr ikke at jeg er ferdig med aktivisme enda, eller at jeg ikke kommer til å bistå når jeg kan, så ingen fare. 🙂

(SuperTrans, fighting sexism and phobias all over Oslo. Also, bein!)
For det fjerde, vi var på koselig familie-/harrytur til Sverige i helga som var, det var gøy! I tillegg lot jeg harrytassen i meg slippe litt fri igjen :-p
(Skal snart henges opp på veggen tenker jeg, og se, rosa! ^.^)
#mamma #transmamma #transkjønnet #trans #transe #harrytur #Skitur #vinter #regnbuefamilie #LHBT #supertrans
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg