Mine tatoveringer!

Som noen såvidt har lagt merke til så har det iløpet av det siste året dukket opp noen tatoveringer på denne ellers så uendrede(hehe) kroppen.

Og det stemmer, jeg har nemlig tre stykker sålangt, som alle ble tatt hos Tigr Tattoo i Sandvika.

Den første tok jeg under Skeive Dager, og ble en fin måte å gjøre noe ut av at jeg tok tatovering.


De to neste er kommet litt sånn etterhvert, dødsfornøyd med begge to.

Det å ta tatovering har for meg blitt synonymt med at det er min kropp, og kun jeg har rett til å si hvordan den skal, og ikke skal være.

Hvis du har lurt på om du skal ta tatovering, så anbefaler jeg det veldig, du lever kun en gang!


(Denne er ikke helt ferdig, skal snart tilbake og få fullført den.)

Husk på at det blir der for alltid så tenk godt igjennom, og at det kan gjøre au!(Med mindre du fjerne kroppsdelen eller laserdreper det da.

Tina er forøvrig veldig snill og grei, lett å prate med og opptatt av at det skal være rent og pent i lokalet sitt!

Finn henne på Tigr Tattoo på Facebook

 

 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg