Om meg:

Om meg:

 

Jeg er ei 26 år gammel jente med ei tre år gammel datter og en kjæreste. Hørtes det passe kjedelig og vanlig ut? Bra, og hvis noen spør så er det storyen vi holder oss til, ok?

 

Bak kulissene derimot, så lurer så mye mer, for eksempel at jeg har spilt Norgesmesterskapet i golf, i Herreklassen! ?Hvordan kan dette ha seg?? lurer du kanskje. Vel, du skjønner, jeg var faktisk en ganske god golfer i mine yngre dager, samt at jeg var mann da.

 

Strengt tatt så var jeg ikke mann, men alle trodde det, selv jeg. Jeg var nemlig jente, men begravet så langt ned i skam og selvbedrag at jeg lurte absolutt alle.

Dette måtte jo til slutt gå skeis, og vips kom denne bloggen til live i Desember 2011, etter lang tids om og men. Helt urelatert, men dette var også det samme året som datteren min ble født.


Jeg er fra Lørenskog, rett utenfor Oslogrensa mot Lillestrøm, men har bodd overalt egentlig, utlandet også. Dette har ført til at jeg har god evne til å bli kjent med folk, men dårlig evne til å slippe de helt inn.

 

Per idag er jeg strengt tatt praktiserende alenemor, med pause i studiene(håper vi).

Endringen til alenemor er ny, pausene fra studiene, ikke fullt så mye.


Jeg har også arbeidet frivillig i Skeiv Ungdom i en del år, hvor jeg har bidratt til å arrangere leir for transungdom. Det har vært utrolig givende men rollen som mamma på heltid har gjort at jeg har måtte si fra meg vervene mine nylig.

 

Denne bloggen har handlet om min transisjon fra kul(not) kis, til fin frue. Det har vært oppturer og nedturer og plenty med oversharing mye av veien.

 

Fortsatt samme personen som jeg alltid har vært, bare færre fordommer, og finere hår! 

 

4 kommentarer
    1. Dette må jeg bare spørre om, men, har mammaen til Aurora lagt vekk ansvaret for henne? siden du er alenemor nå.

    2. Norah: Du mener “Auroras andre mamma”.
      Litt usikker på hva du spør om. Vi hadde nesten 50/50 deling før, nå har vi vanlig samvær med at hu er hos Eksen annenhver helg. Dermed er jeg aleneforsørger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg