Foredrag og sosialt eksperiment!

Hopp og hei bloggen!

Idag har jeg vasket hus og fiksa sminke mens kjæresten har vært….

Nei vent, feil blogg.

Jeg har sitti hjemme og søkt jobber, tatt oppvasken og hørt musikk jeg. Det var dagen min. Slik, da kan vi bevege oss videre to the real shit!

Igår holdt jeg et foredrag for et regionalt seminar i en ungdomsorganisasjon, om identitet! Det handlet da om kjønns, kjønnsmangfold og normer. Det var helt ærlig dritkult å snakke foran folk. Dødsnervøs til å begynne med men det gikk fort over. Trivelig gjeng som klarte å stille gode spørsmål!

Ved siden av det så påbegynte jeg idag et sosialt eksperiment. Planen var å lage et innlegg om ei uke for å vise det. Kan ikke spoile stort annet enn at det handler om trannychasing på nett. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg