Blond igjen!(igjen) rosainnlegg ftw..

Beklager så lite som har skjedd her den siste tiden. Det skjedde noe ganske fælt som har gjort at jeg har vært er stykke nede og lite interessert i å skrive.

Hva som skjedde kommer jeg nok ikke til å skrive om her, da det gjelder et annet menneske jeg ikke kjenner engang. Kan si såpass at verken meg eller noen jeg kjenner ble rammet.

For å komme igang igjen kjører vi på med et innlegg om at jeg er blond igjen! =^.^=

Ble ihvertfall kjempefornøyd med håret, og klarte å unngå å drepe det denne gangen. :-p

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg