God Jul!

Ok, så daua blogginga litt i jula, og jeg har ikke helt energien til å gjøre dette til noe lengre greier akkurat nå, så vi tar en kjapp oppsummering istedet :-p

Aurora har vært her hele jula og det har vært kjempemoro! Julaften og 1. Dag var vi hos pappa og kjæresten(+ familie) på middag. Det var kjempekos og Aurora var ei lykkelig lita jente som fikk masse gaver. Hu fikk blandt annet to dukker og en trillevogn som ikke har fått være i fred siden, i tillegg til klær, spill, såpe og en del mer. Det har blitt noen seine kvelder på henne men med litt strategi rundt dagsoving så har det gått overraskende fint.

Selv fikk jeg klær, sminke, parfyme, penger +++ og jeg hadde det kjempehyggelig. Det er litt styr for å reise kollektivt på julebesøk riktignok, og det har tatt en del ut av meg så nå venter noen dager med avslappning og å få besøk.
Jeg er nemlig en smule forelska, men mer om det ved en annen anledning :-p

Håper alle har en fin jul etter sine egne ønsker og får ett godt nytt år!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg