Transjente som stresser!

Beklager at det har vært lite aktivitet de siste dagene, jeg har vært helt utrolig opptatt og rett og slett ikke hatt tid eller energi til å skrive.
Jeg skriver på semesteroppgaven i ex.phil, pugger til eksamen i religion, jobber med transminnedagen og diverse kampanjer og lignende som hører med der, samt jeg var på en samling for unge transpersoner i regi av LLH i helgen.

Samlingen var veldig hyggelig, det er godt å se at til tross for at man kjenner utrolig mange i denne situasjonen så kan man alltids bli kjent med fler 🙂
Jeg følte at arrangementet var mer rettet for de med mindre erfaring enn meg, men det er bare en god ting! Jeg fikk uansett lært en del nytt, hørt andres erfaringer og for å være ærlig så var det ganske digg å være deltaker istedet for arrangør.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg