Herlig uke med ‘Rora’

Det har vært så utrolig hyggelig å ha Aurora her hele uka! Jeg tror hun har kost seg kjempemasse i barnehagen ihvertfall, når hun har vært der, og jeg får kun positive tilbakemeldinger derfra! 🙂

Vi har ikke gjort så mye spesielt, foruten en tur på McDonalds og middag hos min far og hans kjæreste, men hele tiden har vi hatt det kjempehyggelig og jeg har gjort ekstra masse for at hun skulle kose seg hele tiden!

Jo! Vent! Vi var på sosial kveld med Skeiv Ungdom på tirsdag og det var kjempemoro! Aurora fikk wienerpølser og var svært tilfreds^^

Ved siden av dette sturer jeg jo rundt med skolen, driver for øyeblikket på med en gruppeoppgave i religion, som akkurat nå har bare vært meg og en til. Og der er det nok å gjøre!

Planleggingen av årets Transgender Day of Remembrance er også igang. De som har lest bloggen min en stund husker kanskje at jeg skrev om fjorårets? Den arrangeres 20.Novelber og er en minnemarkering for alle de som har blitt drept fordi de var trans* i året som var, samt å øke bevisstheten rundt hatkriminalitet, mobbing, og generell dritt som man får kun fordi man har en annen identitet enn den man ble tildelt ved fødsel.
En svært viktig, men trist markering, som samtidig bygger samhold og bevissthet rundt en minoritetsgruppe.

Foruten dette er det kanskje ikke så mye som skjer(ikke helt sant, men orker ikke skrive mer :-p )

Aurora tar selfies nå btw :-p

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg