Siste dagers busyness

Ok, nå lot jeg det gå i overkant lang tid mellom innleggene her…

Tempoet har fremdeles ikke gått ned, kanskje vært litt mye ute de siste dagene, men det har vært veldig koselig. Blandt annet hqr jeg sunget karaoke for første gang ever, ikke at jeg var spesielt flink, men jeg sang nå ihvertfall :-p

Imorgen skal jeg hente Aurora og ha henne en hel uke mens eksen er i utlandet!
Jeg gleder meg så utrolig masse, vi skal kose oss skikkelig og få gjort en del sammen! 🙂

Livet på Majorstua er ganske ålreit enda, kort ned til T-banen, og leiligheten begynner å se ålreit ut snart, enda jeg fremdeles har flere greier som må inn her.

Føler det er lite som faktisk mangler om dagen, kjærlighet kanskje? Og bedre økonomi? Men er sjeldent “nede” i sinnstemning, får kost meg masse med å være sosial, og det gir meg utrolig mye energi. Men som sagt, kjærlighet og penger ettersøkes, helst ikke fra samme kilde, det ville vært en smule creepy :p

2 kommentarer
    1. Hei! Jeg har faktisk lest bloggen din helt siden Luca la den ut på sin blogg. Men jeg har aldri kommentert før nå! Det er litt skam egentlig 🙂 uansett, jeg ville bare si at du ser fantastisk bra ut! Jeg selv, som er lesbisk, synes at du er søt og herlig.
      🙂

    2. Kristibd: Heia! Haha, neida, er ikke så mye skam, bedre sent enn aldri.
      Awww <3 vel, da burde du kanskje ha kommentert før, ikke vær redd for å si hei her eller annet sted^^ jeg biter ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg