Så mye som skjer!

Ok, da er vi igang igjen. Oppdatering fra hverdagen!
Skole går kjempegreit, har “verdensreligionene” og “ex.phil” dette semesteret, og synes faktisk begge er ganske spennende. Men må innrømme at filosofi er en smule spesielt til tider :-p

I hverdagslivet er egentlig ting ganske ålreit, ting med eksen har vært stabilt en stund nå, det har gjort livet enklere.
Samt jeg har jo flyttet! Nå er det Majorstua for alle pengene(bokstavelig talt, det er dyrt her).
Skal ærlig innrømme at det er noen klare fordeler ved å bo så sentralt, alt er så nære. Skeiv Ungdom sitt kontor er kun to stopp unna med t-banen, butikker, bank og slikt er tett innpå. Allikevel er vi såpass skjermet her at trafikkstøy og slikt slipper jeg, det eneste som er av lyd er når naboene bråker, og det er riktignok forholdsvis ofte. Men begynner å bli vandt med det heldigvis.

Andre nyheter!
Jeg har blitt forespurt om å skrive en tekst. Litt usikker på om jeg kan si for hvem eller med hvilket formål her, men jeg tror det blir veldig bra!

Transgender Day of Remembrance(TDOR) nærmer seg! Det er den 20.November og for de som har lest bloggen en stund, så skrev jeg jo om den ifjor. Vi hadde en fin og bra markering i fjor, men i år skal den bli enda bedre, og enda sterkere!

Deltok også på landsstyremøte i Skeiv Ungdom i helga, selv om jeg ikke sitter i styret i organisasjonen eller noe lokallag. Men skulle si litt om TDOR samt komme med innspill så hadde en viss nyttefunksjon uansett. Det var veldig hyggelig og traff mange kjente og en del nye. Jeg digger denne organisasjonen så heftig masse og er så engasjert at det renner over 🙂

Ja, jo! Har farget håret igjen, men det har man kanskje skjønt utifra bildene?
Hva synes man var best?

Det var vel det meste for nå. Skal prøve å bli flinkere til å skrive ofte, men gjør noe konstant for tiden, så tiden blir for knapp iblandt.

Klem!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg