Uka som er.

Denne uka har gått fort, og skjønner ikke helt hvorfor. Men restflytting er jo en faktor selvsagt. Litt røff start på uka generelt, men den har tatt seg opp 🙂 Aurora er her, til imorgen. Igår hentet jeg henne, og idet vi kom inn døren, måtte vi ut igjen og hente/hjelpe en kompis som ikke hadde det optimalt. Så var det hjem til leiligheten og legge Aurora og forsøke å være en god venn for kompisen min etterpå. Det er en maks for hva jeg kan dele av detaljer, da det ikke er mitt til å fortelle. Men kort fortalt, han hadde vært flink, i en presset, ubekvem situasjon, rundt noe han ikke har verdens beste erfaring med. Reaksjonen han fikk, var slik han oppfattet det, alt annet enn ok, og hadde dermed blitt veldig opprørt, noe som er forståelig. Men som jeg sa til han igår, han var flink, og gjorde rett.

Så kom første natta i ny leilighet, og jeg var egentlig i forholdsvis godt humør, men fikk ikke sove, uansett hva jeg gjorde. Hadde glemt å ta hormonene mine den dagen, og jeg reagerer utrolig raskt på det der av og til.. Blir litt ubalanse og jeg blir nedstemt og gretten :/ husket det heldigvis idag tidlig og alt var bra igjen :-p (ekke helt sånn det funker, men nesten).

Dagen idag har vært hektisk, Aurora hadde prøvedag i nye barnehagen og det gikk kjempefint!
Så imorgen skal hu være aleine der, mens jeg er på skolen, det blir spennende!
Resten av dagen gikk bort til å handle og alt i alt var det en hyggelig dag 🙂

(Alle bildene ble tatt i stillestående bil mens jeg kjedet meg :-p)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg