Helga og uka sålangt!

Woops! Da har det gått noen dager igjen ja, beklager det!

Helt ærlig har jeg faktisk hatt en del å gjøre..

Mormor gikk bort i forrige uke, og det var naturlig veldig veldig trist. Men hu sovnet stille inn og var fredelig når hu dro, så det er ihvertfall en mager trøst.
Jeg skulle egentlig på hytta, men mye på grunn av dette følte jeg meg ikke helt i form, så jeg ble hjemme.
En annen grunn til at jeg ble hjemme var at vedkommende jeg skrev om tidligere, når jeg skrev såvidt at jeg hadde vært innom kjærlighet, men det funka ikke, ting ble heller dramatisk på den kanten også. Deriblant klarte vedkommende å kalle meg en god del stygge ting i ett forsøk på å dytte meg unna(long story), og sa en del ting som strengt tatt er langt over grensa for ok… Så totalt sett var jeg ganske matt og trist når helga kom.

Heldigvis er det slik at jeg har venner! Så ei venninne dro meg med ut på ett lite rånetreff, som deriblant RB(avisa) var på, før vi dro hjem til henne og typen. Der drakk vi vin og spilte med typen hennes, før vi krasjet og jeg sov på sofaen(uuuuvandt!). Men alt i alt så ble det en utrolig hyggelig helg, til tross for utgangspunktet, og det gjorde veldig godt.

Mandag kom ei anna venninne utover på grilling og noen øl, og det var også veldig hyggelig! Hadde ikke truffet henne før men har pratet med henne i over to år eller noe slikt, så det var virkelig på tide! 🙂 Møtte henne på busstoppet før vi dro på butikken, kjøpte det “nødvendige” og ruslet hjem. Hjemme fyrte vi opp grillen, satt på musikk og hadde det generelt hyggelig 🙂

Tirsdag sørget jeg for å holde meg okkupert siden jeg visste jeg kom til å være alene denne dagen.
Jeg skiftet hjul på bilen min, det var jævlig…
Jeg virkelig hater å skifte hjul på biler, det er vondt, hardt, slitsomt og møkkete..
Først og fremst, bilen min har ikke vært spesielt kjørbar stand etter vinteren, derfor stod fortsatt vinterhjulene på, pokker!
Så skulle det selvsagt skulle være rust på boltene, det var ikke spesielt moro…! Når de ikke gir etter for min fulle kroppsvekt(som er merkbar), da sitter de greit hardt!
Det var sol da jeg begynte, men plutselig ble det regn, og det gjorde ikke underverker for moralen akkurat. Men så klarnet det opp og idet jeg kun hadde ett hjul igjen, så begynte regnet nok en gang… På dette tidspunktet var jeg så utslitt at jeg kunne bare gitt faen og tippa bilen over, Hulk Style!

Da jeg endelig var ferdig så gjenstod det fremdeles å rydde hele den pokkers tralla av ei bil, og for å sette meg selv i ett dårlig lys, der var dt ikke så reint lite rot! Jeg presterte å fylle opp en hel sort søplesekk, ikke ett av mine bedre øyeblikk…
Eneste som gjenstår inne i bilen er å finne en støvsuger og bli kvitt alle bikkjehårene(noen husker kanskje at det var en hund her tidligere, jeg tok det værste idag, men mye gjenstår, ikke at jeg gleder meg akkurat.

Imorgen er jeg ikke sikker på hva som skjer, men det blir sikkert bra det og!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg