Hva er dine mål? Dag 27 av Transutfordringen!

Mitt mål i livet er å skape en så trygg ramme for meg selv og min familie som mulig, en ramme hvor vi har råd til det vi trenger og enda litt. Jeg ønsker å kunne på en passe komfortabel måte uten for mye drama(gudene skal vite jeg har hatt min del). Hvor jeg er såpass ansvarlig og “voksen” at jeg regnes som pålitelig av andre og har ett godt nettverk.

Mitt mål transmessig er å komme til ett sted hvor jeg er tilfreds med kroppen min, kunne styre litt rundt politisk for at T’en i LHBT skal bli mer synlig.
Om jeg skulle klare å utrette noe, enten alene eller i samarbeid med de fantastiske menneskene jeg kjenner, så ville det vært veldig supert 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg