Hva er din rocke-anthem og hvorfor? Dag 16 av Transutfordringen

Jeg har egentlig fler, er det lov? Vel, det var jeg som oversatte denne greia, så vi sier det er lov i den norske utgaven!

Jeg har “Bad To The Bone” av George Thorogood and the Destroyers.
Ikke fordi jeg føler meg spesielt slem, egentlig ganske motsatt. Men det er umulig å ikke føle seg kul når denne låten spilles, man er automatisk en tøffing!
Og en tøffing tåler mer, en tøffing er tøff, ferdig med det!

En annen jeg har er “Dreams” av Van Halen, mye mykere låt, men den ber deg holde på drømmene dine, uansett hva! Selv om du faller ned, må du spre vingene dine igjen og gå for det du drømmer om!

“We’re Not Gonna Take It” av Twisted Sister. Grunnen er i tittelen 🙂

Siste jeg tar med er “Little Fighter” av White Lion, denne betydde mye for meg da jeg var mindre, og det er en låt som ber deg reise deg gang på gang.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg