Hvordan håndterer du dysfori? Dag 11 av Transutfordringen!

Ugh, dysfori…
Vel, tucking/teiping sørger for å holde det værste i sjakk, og det er strengt tatt en gudegave.
Men hår kan fort drepe dagen fullstendig, om jeg tar meg til ansiktet og kjenner hår der iløpet av dagen kan jeg fort få panikk. Det spiller ingen rolle om det synes eller ei, jeg vet det er der. Så jeg må finne ett bad, bli kvitt håret, og ordne meg igjen.
Andre metoder er også å ta time-outs, gå ett stille sted og bare puste, roe seg ned igjen, og overtale meg selv om at det “bare er i mitt eget hode”, “det synes ikke” og “ingen bryr seg uansett”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg