10) Hva er noe du er redd for i forbindelse med det å være trans? Dag 10 av Transutfordringen!

Avvisning, på flere måter. For eksempel, jeg kommer i snakk med noen på nettet, som ikke har lest profilen min, blir kjent med de, og liker de godt. Så gjør det ganske vondt når temaet “trans” kommer opp, og det kommer alltid opp, og man aldri hører fra de igjen.
Jeg er redd for å bli avvist i jobb, skulle de finne ut at jeg er transkjønnet.
Jeg er redd for å få dårligere behandling av ett firma, skulle de ikke like at jeg er trans.
Jeg er redd for at noen gir meg bank på byen, utelukkende fordi jeg er trans.
Men uansett, alt dette er noe jeg kan takle på en eller flere måter.
Sørge for at folk leser profilen min.
Tåle å få nei på noen intervjuer, for heller å finne en arbeidsplass som er awesome nok til å drite i kjønnshistorikken min.
Handle andre steder.
Unngå steder/begivenheter hvor det er mulighet for at det befinner seg idioter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg