Dag 9 av Transutfordringen!

9) Kan du si noe positivt om det å være trans?

Digger at dette spørsmålet er vinklet “positivt”, det tvinger deg liksom til å tenke!
Noe positivt med å være trans kan for eksempel være at du lærer deg selv å kjenne enormt godt. Du oppnår en rimelig god indre forståelse av hvem du er som person, og det gir deg ganske mye i hverdagen.
Man har også en fin mulighet til å utvikle hard hud mot negative ting man måtte møte. Det spiller ingen rolle hva andre måtte si og mene om meg, fordi jeg har allerede sagt det tusenvis av ganger til meg selv tidligere. Og om jeg ikke klarer å snakke meg selv ned, da klarer faen ingen andre det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg