Dag 5 av Transutfordringen!

5) Er du aktiv i ett miljø for mennesker som er trans og/eller har kjønnsidentitetstematikk, eller LHBT-miljøet generelt?

Jada, jeg sitter i Transpolitisk Utvalg i Skeiv Ungdom, hvor jeg blandt annet bidrar til leiren vi skal ha i sommer(www.skeivungdom.no/trans), og andre ting vi sysler med. Jeg trives veldig godt i Skeiv Ungdom, de er en kjempefin gjeng, som jobber og står på for å bedre situasjonen til veldig mange mennesker.
Jeg snakker også daglig med en god del andre mennesker med samme eller lignende utfordringer som jeg har fått kontakt med via Gaysir.no, Skeiv Ungdom, bloggen eller andre steder. Jeg trives veldig godt med dette og skulle gjerne hatt det som fast jobb 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg