30 Dagers Trans-Utfordring! Dag 3!

3) Har du noengang blitt “outet”? (Altså om noen har fortalt om at du er trans til andre uten at du ville det, enten mens du var der eller bak ryggen din?)

Hmm… Det var jo den gangen noen som kjente meg igjen fant bloggen min, og hadde spurt noen andre som visste hvem jeg var, om det var meg. Og slik gikk jungeltelegrafen før jeg til slutt fikk spørsmål fra to stykker om det var meg.
Jeg fikk panikk, angst og en del andre kjipe følelser, da jeg ikke var ute til så mange enda, men svarte som sant var, at ja, det var meg. De stilte noen spørsmål og virket forholdsvis greie med det, men det var jo allikevel en kjip episoden.
Så var det jo hendelsen med naboene, om det telles helt aner jeg ikke, men de fortalte jo hverandre om meg, så vi tar den med.
Jeg har fremdeles tilgode å bli outet på byen eller i andre “live” settinger, mye av det gir jeg kreditt til mine venner, som er flinke til å tenke før de snakker! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg