Hyggelig dag, med barna og ei venninne^^

Idag har vært en hyggelig da, barna er her, og vi koser oss masse.
Samt at jeg har hatt ei venninne på besøk en god del timer og det var veldig godt for sjela! Vi har sett tv, sett sola, spist middag og lekt. En hyggelig dag, med hyggelige mennesker.

Men dagen begynte tidlig, før 6 var barna oppe idag og det var hardt for kroppen, men man overlever jo.^^
Å styre med bleier og frokost såpass tidlig er ikke det morsomste jeg gjør, men heldigvis er sofaen kun korte steg unna kjøkkenet, så kroppen kan fortsette å hvile mens ungene spiser og ser barnetv om morningen, så lenge øynene er oppe riktignok. Innen da har jeg uansett stått oppreist lenge nok til at jeg ikke får sove igjen, så det går heldigvis “enkelt”.

Også moro at jeg har fått noen spørsmål etter spørsmålsrunden, men vil gjerne ha fler! Still de gjerne i kommentarfeltet på forrige innlegg, eller via mailen til bloggen: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg