Kjede seg og kjipe greier..

Oi, det forrige innlegget ble litt populært, det var moro! Altså, populært i forhold til hva innleggene mine pleier å bli :- p

Får oppdatere litt om hva som skjer for tiden.
Akkurat nå sitter jeg i sofaen og skriver, ungene leker på rommet, og ute har det nettopp begynt å pissregne… Noe som er egentlig ganske uggent da jeg akkurat hadde fått satt meg ute for å kose meg i frisk luft, welcome to Norway…

Situasjonen ellers er det lite forandring i, mange kvelder jeg blir sittende og kjede meg. Men det virker som at mye av ensomhetsfølelsen er på vei vekk, uten helt å ha noen spesiell grunn. Kanskje skyldes det at jeg vet jeg snart skal flytte, og håp kommer sterkere tilbake? Eller kanskje jeg bare har blitt vandt en situasjonen. Anywho så hjelper det litt 🙂

Nå er det også perverst lenge siden jeg har vært til elektrolyse, hater at økonomien må være så forbanna dårlig og at elektrolyse må være så forbanna dyrt… Det plager meg så enormt mye å våkne opp, kjenne at det er noe der, og så må gjennom ett evig langt ritual for å bli kvitt det skånsomt. Så må jeg dekke det til med sminke , og samtidig unngå å se ut som at jeg har en kilo med greier i ansiktet. Skulle så sykt gjerne sluppet! Bare våkne opp, bruke minimalt med sminke i ansiktet(foruten øynene), and off I go… Hvorfor kunne det ikke bare vært slik? Men nei…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg