Lite blogging, igang igjen!

Må bare beklage stillheten fra min side for tiden, ting er litt opp og ned, og idag orker jeg egentlig ikke skrive, men gjør det allikevel.
Hele dagen idag har blitt brukt til husarbeid, samt den igår, for imorgen er det visning! Ja, du hørte riktig! Visning! Leiligheten er ute for salg!
Ikke at jeg forventer at det skal renne over med folk her imorgen, det er jo tross alt landet, men håper ihvertfall at det dukker opp noen!

En liten hindring i alt husarbeidet har vært at jeg har hatt barna i helga, eldstemann har oppført seg ganske bra, men yngstejenta har vært særs uenig i diverse tak jeg har gjort under rydding. Spesielt angående leker! Tydeligvis så er det jeg som tar feil, lekene skal så absolutt ikke være i kasser, de skal være ømfintlig plassert fullstendig på måfå utover gulvet, så det så! Dette er jo selvsagt noe de som kommer på visning bare må være klar over!
Men nå sitter jeg har, bare noen små grep igjen før visningen imorgen, og er sliten, lei og en smule ensom. Sliten fordi jeg har stått på en del dager nå, i konstant kjør. Lei fordi jeg trenger en endring i omgivelser og nye impulser.
Ensom fordi, vel, fordi jeg er stort sett alene her ute, er jeg heldig ser jeg en jeg kjenner hver tredje dag, og det blir alt for lite.
Men ellers er det meste egentlig ganske bra, så jeg burde ikke klage(for mye) :-p

4 kommentarer
    1. pen du er :-)) og hvis det ikke er altfor privat, så lurer jeg på om du har ” kommet ut ” ? eller vet dine barn at du er transkjønnet? Håper værtfall at du en dag lykkes med å bli den du vil bli :-))

    2. Norah: Aww^^ Takk for det!
      Ja, jeg er fullt og helt ute, eller facebook-ute som det også kalles :-p
      Eldstemann vet at jeg har gått fra “gutt” til jente, men han forstår fremdeles ikke konseptet med “trans” osv annet enn at folk kan velge kjønn selv.
      Mange takk for det! 🙂 kommer nok dit en dag!

    3. Åå, så bra :-)) Det er godt å høre at du er åpen om det, for det er mange som har det sånn at de ikke tørr å stå frem med det i det hele tatt. Har hørt om mennesker som går med det hele livet. :-// Tøft av deg! Og ekstra tøft av deg siden du har fortalt barnet ditt om det. Men blir du kalt for pappa fortsatt?

    4. Norah: Dessverre noen som lever hele over i skapet ja, uten mulighet til å være seg selv overhodet, og det er virkelig ett stort tap.
      Takk for det ihvertfall 🙂

      Nei, eldstemann er min stesønn, så han bruker fornavnet mitt, Christine, så det er rimelig problemfritt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg