Kjapp oppdatering av dager som gikk!

Gått noengang dager siden sist gitt, ikke at jeg har vært kjempeopptatt, men har kost meg masse! Eksen har da dessverre vært på sykehus en tur(ikke fullt så alvorlig), noe som har gitt meg muligheten til å være kjempemasse med barna! Noe som har vært veldig hyggelig!

Vi har for det meste vært hjemme og i nabolaget rundt og ikke gjort mest mulig ut av oss. Laget mye god mat, grillet ved en anledning!(score!) og gjort husarbeid :-p Hadde nesten glemt hvor mye mer husarbeid det ble når man hadde fullt hus mange dager i strekk, enn når man bare er alene.

Derimot så hadde jeg en del dager hvor jeg var fullstendig alene etter ungene hadde lagt seg. Det er sånne dager jeg ikke liker. De to menneskene jeg snakker mest med var begge opptatt og ble da sittende og spille eller se film på kveldene. Det er så massivt døvt å ha fire-fem dager i strekk hvor man ikke sier ett ord fra 8 på kvelden, til 8 på morningen. Men! Før de dagene hadde jeg en venn innom, som også kom etter de dagene, og det har hjulpet veldig mye, på flere måter 🙂

Ellers så er det lite som står på menyen, vi får se hva uken bringer! Hadde egentlig tenkt med en tur til Oslo og treffe venner forrige uke, kanskje jeg får ta det denne uka istedet! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg