Begivenhetsrik dag + lue i posten!

Hallo Bloggen!^^ (jeg måtte bare xD)

Idag har vært en knallhyggelig dag!
Sto opp for sent, måtte kjappe meg enormt for å rekke bussen(helsike å gjøre seg klar med tidspress…), så ned til Lillestrøm, videre til Skøyen, låne bilen til pappa,(takk pappa!), hente ungene hos eksen. For så å dure til Frognerparken hvor vi fikk gått en lang tur og jeg fikk truffet ei venninne!

Skrubbsår ble det, tydeligvis så er det dødskult å løpe ned gressbakker, men ikke like fett å tryne på grusveien som kom rett etter. Eldstemann hevdet han hadde “voksenvondt” og derfor trengte plaster! Dessverre så var ikke førstehjelpsskrinet tilgjengelig og han måtte vente til vi kom hjem, hvor han fikk påklistret matchende piratplastre på hvert kne! Det var visstnok kult.
Yngstejenta klarte også å pådra seg en liten skade, i form av ett nogenlunde stilfult fall på flatmark med påfølgende fremoverrulling, noe som sørget for aue på haka. Hun mottok ikke plaster, men så heller ikke ut til å ha voksenvondt vel å merke.

Vi koste oss egentlig ganske masse da, været var veldig bra, til tross for en del vind. Jeg glemte riktignok å ta bilder, mye fordi jeg var opptatt med å løpe etter småtroll høyre og venstre. Av og til skulle man tro de var oljeriggarbeidere hjemme på perm… Så fort de treffer bakken sprer de seg for alle vinder… Men i tilleg ble jeg jo okkupert med å skravle med venninna mi! (Shout out til Sunniva, som jeg ikke aner om leser bloggen :-p)
Hun hadde med seg hunden sin, som gikk delvis fint overens med barna :-p Aurora er skeptisk til små hunder.. Mulig hun tror de skal være større? (Ref: hunden vi hadde før var en Leonberger på rundt 50 kilo).

(Obs, ignorer at jeg ser sliten ut, det var en lang dag) :-p

Så kom vi hjem, og i posten lå det en pakke til meg! Den var fra ei som strikker på oppfordring! Og som den selværklærte nerden jeg er så hadde jeg forespurt om hun kunne lage Jayne Cobb(spilt av Adam Baldwin) sin lue fra serien “Firefly”.
AND IT WAS GOOOOOD^^
(Se bilder!)

Ellers har jeg lest en del til landsmøtet i SkU, siden jeg er en skippertaker må jeg gjøre mest mulig på kortest mulig tid, gjerne så nær en eventuell frist som mulig. Hvis jeg sprer ting utover så blir det ikke sittende… Funky like that ^^

4 kommentarer
    1. Litt skuffet over at du er usikker på at jeg leser bloggen din… SELVFØLGELIG gjør jeg det! *snufs*
      Men veldig glad for shout out, er det nå jeg skal hoppe rundt og danse? 😀

    2. Se der ja, der va hua på plass. Så bra du er fornøyd! Regner med du var passe sliten etter maraton i parken med ungan 😉 Ha en flott dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg