Påskehelg!

I helga har jeg barna! Og vi koser oss masse!

Jeg dro hjem til Bjørkelangen på Torsdag for å varme opp leiligheten og rydde/vaske den klar til barna kom.
Når eksen flyttet, tok hun også med seg en del lekekasser(de var hennes, no worries), og jeg har ikke klart å erstatte de før nå. Jeg fant nemlig to digre kasser i boden, den ene av de var full av dvd’er og tomme covere. Covrene la jeg i poser og tok med til eksen dagen etter, da hun har en del av de filmene i noen mapper.
Jeg fant også mange av de gamle rånecdene mine, men halvparten var gått i stykker, men var vært å høre gjennom etter hva som virket, for der var det masse god musikk!^^

På fredag hentet jeg barna, og så dro vi til barnas oldeforeldre for besøk, vafl og påskeegg som min far hadde lagt igjen til oss! (Eller, til barna riktignok, men jeg har ninjafingre og er en mester i avledningsmanøvre!)
Så tertet vi den lange, lange veien ut til Bjørkelangen, høre høy dunk-dunk musikk, og så se film og spise mat, så var det natta og min kveld ble tilbrakt rimelig meningsløst. :-p
Men uansett så hadde nerden laget påskeegg til meg, men jeg har spist opp det meste :-p
Se så kult det var!

Idag skal vi gå tur til butikken! (Om den er åpen riktignok, husker aldri xD )
Vi åpnet dagen med å se Happy Feet 2, spise litt og så angripe påskeeggene med ingen nåde og ingen håp om overlevende!
Håper alle har og har hatt en kjempefin påske, kos dere masse, jeg vet jeg gjør!^^

5 kommentarer
    1. ups katten tråkket på tastaturet mitt. Jeg har fulgt bloggen din i lengre tid nå, Du er utrolig tøff og det du har gjort er bare utrolig bra..Jeg er i samme situasjon men ikke på langt nær så langt fremme som deg..Du er en pioneer og inspirator for mange som fortsatt er i skapet..Takk for flott blogg.. mvh sturla b.j

    2. sturla: Hei! Så hyggelig at synes det! Det satt jeg veldig stor pris på!
      Usikker på om je pionerer så veldig, men om dette hjelper andre i samme situasjon så er det bare kjempekult!^^
      Tar nok ikke lang tid før du er her jeg er skal du se!^^
      Takk igjen for hyggelig blogg, ta gjerne kontakt på bloggmailen om du trenger noe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg