Stand up og helgen ellers.

På fredag var jeg på stand-up!
Bursdagsgave fra nerden var at vi to skulle kose oss med Louis CK i Oslo Spektrum.

For at ingenting skulle ødelegge denne kvelden sørget jeg for å levere barna til eksen. Det har jo vært vanskelig å planlegge overleveringsdagene siden det gjerne oppstår situasjoner. Og denne gangen hadde jo nerden betalt penger så henne og jeg kunne dra ut og kose oss, så det var litt greit å ha kontroll over leveringen.
Ett annet faktum var jo at eksen også skulle være på samme showet….

Jaja, anywho, nerden og jeg dro ut(på nye eventyr)!
Jeg lot bilen stå i nærheten av leiligheten hennes og så t-banet vi ned til sentrum, var tidlig ute og rakk en øl før showet.

Selve showet var helt sinnsykt rått, jeg lo og lo og lo. Humoren var sånn altfor drøy, så akkurat passe med andre ord :-p

Så busset vi til Lørenskog, og hentet bilen på lørdagen.
Hvorpå jeg dro og besøkte mamma på sykehuset. Hun er sånn passe i form, men har ikke immunforsvar nå så en skeiv nys og ting kan gå i ball…
Hun håper også på å komme hjem på permisjon snart, det skjønner jeg sabla godt! Må være enormt døvt å henge rundt på ett sykehus over lengre tid.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg