Chill med barna!

Hentet barna igår, rettere sagt, møtte eksen i Oslo og tok med barna til mammas leilighet i Lørenskog. Hadde tre handleposer fra butikken og Aurora på armen idet vi bortimot veltet oss inn her. Heiv varene i kjøleskapet, fyrte opp tv’en og satt en kasserolle med vann på kok. Vi skulle nemlig ha pølser i lompe til middag! Den minst avanserte middagen jeg har laget til barna på lenge, men det ble en suksess…. Nesten så jeg burde være skuffet, hehe.

Idag har vi tatt det rolig, begge ungene sov til rundt 7, så var det opp, mekke frokost og så tok vi en tur ut, mest fordi jeg trengte ny lader til iphonen(igjen) og fordi vi trengte bleier og våtservietter.
Nå leker ungene med og i hundeburet(det er hus for barn og ikke bur ifølge visse andre), og har god stemning.
En nabo skulle ta med seg sønnen sin og komme innom visstnok også idag så vi får se hvordan det går.

Imorgen skal jeg levere ungene hjemme hos eksen, det er motsatt av vår egentlige praksis men ville sørge for at jeg ikke kom for sent til avtalen min med nerden imorgen.
Ellers er vel det mest greit, sola skinner og humøret er dertil:-)
Noen ganger er det veldig kurant å være til!

Har skaffet bilderedigeringsprogram på ipaden*host*

Aurora rett før en spastisk danseoppvisning og Christer midt i en spastisk danseoppvisning!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg