Bursdagsfeiring!

Jeg fyller 25 år imorgen 18.Mars, og i den anledning inviterte jeg noen få venner på besøk. Litt kort varsel så ikke alle kunne komme men det ble veldig hyggelig uansett. Vi drakk litt og hadde rolig musikk gående i bakgrunnen.
Samt at jeg fikk gaver!
Neglelakk, trøfler, sjokkis, potetgull, flaxlodd ++:-)
Så det var en laidback, hyggelig kveld, just the way I like it!^^

Tidligere på dagen hadde jeg vært og spist lunsj med pappa, kjæresten hans og min onkel. Vi var på TGI Fridays på Aker Brygge, den var stappfull av folk.
Men vi spiste og koste oss masse, samt at jeg fikk med gaver til barna og meg selv. Blandt annet en veske, som var kjempefin:-)

Imorgen er selve dagen. Da skal jeg besøke mamma en tur og dra til nerden.
Men det mest interessante blir å se hvor mange som skriver “gratulerer med dagen” på den gamle profilen, og da mest sannsynlig ikke har fått med seg at jeg kom ut av skapet.
Så da får jeg kanskje en mulighet til å informere flere:-) om ikke annet:-)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg