Helg og folk!

Elektrolyse gjør vondt, men fytti så bra det føles etterpå, å kunne se seg i speilet uten å føle at man har en mørk skygge som tydeligvis aldri blir dekket bra nok uansett hva slags eller hvor mye sminke man bruker. Å se seg i speilet nå er en fryd, ikke at jeg føler jeg er verdens peneste, men at jeg slipper å gå rundt og føle at folk stirrer. Selv om de sikkert ikke gjør det!

Ellers har dagene gått bort til å reise til/fra sykehuset og besøke mor, løpe ærend og tilbringe tid med nerden. Samt at jeg har barna denne helgen.

Idag er det lørdag og det betyr godteri, for barna altså, så de har fått litt nå, før vi skal opp på sykehuset, og så får de litt mer etterpå, så lenge det ikke blir for sent og kræsjer med middag da riktignok. Mandag venter det nok ett meklingsmøte, så jeg skal ha barna til da.
Har hatt ei barndomsvenninne på besøk noen timer idag og vi had kost oss med å skravle mens barna har lekt og tegnet, det var veldig kos.
Samt at en av min mors naboer fikk se meg for første gang idag, som meg selv altså.
Han har kjent meg som mann tidligere men har blitt informert om “endringen” av mamma. Plutselig stod han utenfor veranda døra, og trodde egentlig mamma var kommet hjem fra sykehuset siden det var folk her.
Vi skravlet, og han kommenterte “kult” med en gestur som tilsa at han mente utseendet mitt, og det var litt artig. En kort, hyggelig kommentar^^

Så god dag så langt med andre ord^^

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg