Elektrolyse imorgen, og inget besøk hos mamma idag.

Jeg har hatt en gretten dag, men det skyldes at jeg har elektrolyse imorgen og derfor har måtte la håret på overleppa vokse… En fullstendig grotesk følelse når jeg klør meg eller på andre måter kjenner hva som pryder leppa mi.

Dette er også første dagen jeg ikke har besøkt mamma på sykehuset, men vi har snakket på telefonen og hun har hatt besøk av min bror og min onkel idag, så fullstendig alene har hun ikke vært!
Hun er også ved godt mot, bedre enn første gangen faktisk, fleiper og smiler, og det er godt å se!
Jeg har fremdeles til gode å snakke med hennes lege, og få stilt spørsmål jeg har, men jeg gir meg ikke.

Ellers så har jeg vært hos nerden de dagene jeg ikke har hatt andre planer eller barna, og det har vært koselig med mye støtte.
I tillegg har venner gitt sin støtte der de har kunnet og det er godt å ha gode mennesker rundt seg når man trenger det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg