De siste dager, dårlige nyheter.

Da hadde man endelig ro nok i sjela til å få ned noen ord..
De siste dagene har vært rimelig fulle, mye fordi i slutten av forrige uke måtte jeg kjøre mamma til legevakten, og en snarlig innleggelse etterpå så viste det seg at hun har utviklet kreft igjen… Kun kort tid etter hun var friskmeldt for den forrige.
Denne gangen er det leukemi, men det skal nok gå bra! Hun har fått en god start på Riksen og de er veldig hyggelige. Familien har vært innom, selv pappa(de er skilt) og broren min har tatt turen og jeg tror det har vært godt for henne.
Leukemi er forøvrig en samlebetegnelse på flere krefttyper hvor dannelsen av celler i beinmargen ikke funker som den skal. Årsaken er ikke kjent, men i mammas tilfelle kan det skyldes behandlingen fra brystkreften…

Ellers så har det skjedd lite, men jeg har hatt barna på besøk i helten!
Og nerden har vært innom:-)
Så vi har stort sett kosa oss, men selvsagt så er jo den overnevnte situasjonen med på å påvirke dagene, men humøret holdes for det meste oppe og barna vet jo ikke annet enn at hun er syk, og var med på sykehuset idag.

Etter eksen hentet barna idag dro jeg innom leiligheten til mamma og hentet litt småting hun trengte fra leiligheten. Idet jeg gikk inn der merket jeg med en gang lukten av nyvasket gulv og noen av naboene hennes hadde tydeligvis vært på ferde. Helt rått. Jeg vet at mamma har bra naboer men de er virkelig snille, gode mennesker som stiller opp for en eldre dame som trenger støtte! Forbilder for de fleste!

2 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg følger litt med på hvordan det går med deg, Det er sååå vondt å høre at mamma er syk, håper inderlig det går bra med henne og at hun blir frisk igjen. Huff og huff
      Klem Turid

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg