Reintroduksjon!

Reintrodusering:

Juridisk navn: Christine C.J.

Alder: 24, fyller 25 18.Mars.

Juridisk kjønn: Mann

Faktisk kjønn: Kvinne

Legning: Panfil, men heller mot feminitet i varierende grad. Blir kalt “Butch lesbe” uansett:-p

Sivilstatus: Singel, men dater. Har vært forlovet tidligere.

Barn: 1 stesønn som heter Christer og er 5 år, og ei datter som heter Aurora og er snart 2.

Bosted: For tiden i Bjørkelangen i Aurskog-Høland kommune, men flytter nærmere byen ved mulighet.

Arbeid: For tiden ingen, men har gjort minikarriere innen dagligvare og litt salg.

Ute av skapet: Stod frem på Facebook 3.Juledag 2012, men har levd “fulltid” som meg selv i nærmere halvt år, stod frem for mine foreldre i Januar 2012, og meg selv og daværende samboer Januar 2011.

Så… Hva er greia?
Greia er at jeg er ei transkjønnet jente med barn, som betyr at jeg ble født med en kropp man anser som “mann”. Jeg skriver om hverdagen min, litt politisk, og en del om de tingene jeg har opplevd og opplever som en person som på mange måter ikke passer inn i normsidealet vi har i samfunnet idag.
Du hadde ikke tenkt nevneverdig over meg på gata, eller om vi hadde snakket sammen. Du hadde bare trodd jeg var en helt vanlig, nerdete jente.
Du ser meg slik jeg er, den jeg vil være, fordi jeg er forholdsvis heldig, til tross for at jeg ikke alltid ser det selv.
Ellers forholdsvis frisk og rask:-)

Om man skulle ha noen spørsmål som ikke dekkes av denne middelmådige reintroduksjonen, så for all del spør. Og skjekk dette innlegget for spørsmål tidligere spurt:
http://comingoutchristine.blogg.no/1351771027_ti_dumme_sprsml_du_fr.html

Yngstejenta Aurora og meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg